Avame uuenenud kliiniku augustis 2026.

Liitu meiega ja seame Eesti hambaravis uue standardi

Siin on sinu võimalus – tule, avame koos augustis 2026 täiesti uue kliiniku SMIL, mille kavandamisel tugineme oma seniste patsientide ja kolleegide ootustele. SMIL on nimelt värske ja uuenduslik versioon juba 30 aastat tegutsenud Kaaries hambaravist. Võib ehk isegi öelda, et me mitte üksnes ei uuene, vaid loome kindlasti ka uue standardi Eesti hambaravis.

Kuidas sulle meeldiks olla osa millestki uuest? Uuest terviklikust lähenemisest suu tervisele, uuest isekujundatud positiivsest töökultuurist, uuest kaasaegsest tehnoloogiast, uutest, kuid siiski teaduspõhistest töövõtetest? Seejuures mõistagi kõrvale jätmata oma seniseid väärtuslikke teadmisi, oskuseid ja kogemusi.

Tunned vastupandamatut uudishimu? Palun loe edasi.

Administraator - kliiniku perenaine

administraator perenaine

Administraator – kliiniku perenaine on SMILis kindlasti ühe säravama naeratusega tiimiliige. Kannad uhkusega meid esindavat rolli ning tervitad siiralt ja soojalt igaüht, kes sisse astub, olles seejuures eriliselt kannatlik ja empaatiline nendega, kes seda enim vajavad. Jah, ka nendega, kes torisevad. Eks me kõik ju teame, mis tunne on, kui hammas valutab… Nii saab iga patsient, koostööpartner, kolleeg või kes tahes meie uksest siseneb kogemuse justnagu kauaoodatud tähtis külaline.

Lisaks sellele, et oled kiire, tegus ja äraütlemata korrektne, oled ka ülimalt tähelepanelik. Nii ei jää sul märkamata, kui mõni taim vajab kastmist, kohvimasinal vilgub punane tuluke või brošüüride virnas on mõni lektüür viltu.

Ja märkamata ei jää ka ükski e-mail ega kõne ning vastuse saavad isegi klientide sellised küsimused, mida nad üksnes silmadega esitavad.

Kingime üheskoos SMILi patsientidele naeratuse, millele nad võivad alati kindlad olla!

Ootame, et:

  • sul on vähemalt keskharidus;
  • suhtled väga heal tasemel eesti keeles, kasuks tuleb mõistagi ka inglise või vene keele oskus;
  • oled töötanud sekretäri, assistendi või admistraatorina;
  • sulle meeldib suhelda ja teed seda julgelt, proaktiivselt, viisakalt ning soojalt;
  • oled kannatlik, kiirgad positiivsust ning tuled empaatiliselt toime ka mõne patsiendi keerukama meeleoluga.

Et meie meeskonda parimal moel sulanduksid, loodame, et oled tähelepanelik ja hooliv, mõistad huumorit ning keskendud probleemide asemel alati lahenduste leidmisele.

Vastutasuks sinu panuse eest pakume:

  • täiskoormusel stabiilset tööd alates augustist 2026;
  • konkurentsivõimelist töötasu;
  • asjakohaseid koolitusi;
  • võimalust kujundada positiivset töökultuuri ja uue kliiniku suunda – sinu panus loeb;
  • silmapaistva töö korral lisaülesandeid ja -tasu juhatuse assisteerimise valdkonnast;
  • värsket ja professionaalset töökeskkonda, kaasaegset tehnoloogiat ja töövahendeid; 
  • regulaarset supervisiooni ja koostöövestluseid, et hoida fookus arengul ja tasakaalul;
  • mõistmist ja seltskonda, kus hinnatakse huumorit, ausust ja stabiilsust.

Miks meiega liituda?

„Me ei ole kusagil kaugel kontoris istuvad juhid – teeme ka ise iga päev vastuvõtte ja oleme nii patsientide kui kolleegide kõrval. Seetõttu teame täpselt, mis tunne on olla arst või assistent kiirel tööpäeval. Tahame luua keskkonna, kus tunneksid, et sind mõistetakse ja toetatakse. Meie uksed aga ka silmad ja kõrvad on alati lahti – nii tööalaste murede kui rõõmude jaoks.“
Gea Solba
Gea Solba
Hambaarst, juhatuse liige
„Oleme uuenemas ja kasvamas – ja see tähendab, et kõik, kes meiega liituvad, saavad tegelikult olla osa millegi uue loomisest. Meie jaoks on oluline, et igaüks tunneks end päriselt meeskonna liikmena ning kelle hääl ja teod kujundavad meie kliiniku nägu ja töökultuuri. Koos kavandades ja tehes sünnib parim tulemus – ja ka töö ise toob heas seltskonnas rohkem rõõmu.“
Kadri Randver
Hambaarst, juhatuse liige
„Igaüks meist on kord alustanud. Mäletame hästi, kui tähtis oli, kui keegi võttis aega, et juhendada ja usaldas juba alguses. Seepärast ei ole meie jaoks sinu kogemuse pikkus määrav – oluline on soov õppida ja huvi oma töö ja meditsiinivaldkonna vastu. Kui oled motiveeritud ja hooliv, õpetame sind hea meelega välja ning aitame kindlustunde ja oskused samm-sammult üles ehitada.“
Doris Kannel
Hambaarst, juhatuse liige

Soovid kandideerida?

Kui tunned, et soovid uue SMIL kliiniku kujunemisest osa saada, siis kirjuta meile. Räägi endast, oma kogemustest ja sellest, miks just SMIL tiimiga liituda soovid. Kandideerimiseks saada oma CV ja motivatsioonikiri info@smilkliinik.ee.
Küsimuste korral helista 5615 2256.

Tutvu ka teiste tööpakkumistega

Tutvu ka
teiste töö-pakkumistega

Meie lugu

Pikaaegne kogemus. Kaasaegne mugavus.

SMIL ei ole lihtsalt uus ja kõlav nimi – see on lugu, mis on võtmas uut suunda, kuid mille algus ulatub aastasse 1996, kui asutati Kaaries OÜ. Oleme seega juba ligi 30 aastat pakkunud naeratusi, millele meie kliendid saavad kindlad olla. Praegu veel tegutseme Tartu südalinna serval, Kuperjanovi tänaval, augustis 2026 avame aga uhiuues kuues kliiniku uksed Kastani Kolmnurgas.mas

Kastani Kolmnurk

Lähtume uue kliiniku sisustuse ja interjööri, tehnoloogia, materjalide ja vahendite ning töövõtete ja teenusekultuuri kavandamisel skandinaavialikust eluhoiakust ja väärtustest – sellest ka SMIL – norra ja taani keeles naeratus, mis meie jaoks tähendab ka elurõõmu, enesekindlust ja tervist ning pretsedenditut töö- ja suhtluskvaliteeti.

Kastani Kolmnurk

SMIL Kliinik saab olema...

Usaldusväärne

Meie juures ei pea keegi muretsema, kas teda võetakse tõsiselt. Võetakse. Naeratuse saatel. Lisaks, tutvustame patsiendile ausalt ja avatult, kui palju üks või teine protseduur maksma võib minna ning mida kõike me selle vältel teeme.

Hooliv

Kohtleme patsiente kui inimesi, mitte järgmisi broneeringid tihedas graafikus. Naeratuse saatel. Räägime patsiendiga talle arusaadavas keeles, sobivas tempos ning selgitame vajadusel ülegi. Loodame, et see rahustab ka siis, kui ehk hambaravi kabinet pole tema esmane eelistus, kus aega veeta.

Personaalne

Me ei tee ühtki protseduuri “automaatpiloodil”. Mõtleme koos, arvestame patsiendi ootuste ja elustiiliga ning leiame paindlikke lahendusi, kus võimalik ja vajalik. Naeratuse saatel.

Innovaatiline

Kasutame kaasaegset digitehnoloogiat, mikroskoope, 3D-lahendusi ja tipptasemel materjale. Oleme avatud otsima ja katsetama uusi meetodeid ning järgmise põlvkonna vahendeid. Naeratuse saatel.

Laialdaste kogemuste ja kaasaegsete teadmistega

Kõik meie spetsialistid on pikaaegse kogemuse ja erialase kõrgharidusega. Kuid me ei peatu siin – me täiendame end iga-aastaselt nii kohalikel kui rahvusvahelistel koolitustel ja konverentsidel, sest peame oluliseks teadmiste ja oskuste vastavust nii kaasaegsetele tehnoloogilistele võimalustele kui ka kaasaegsete patsientide vajadustele. Naeratuse saatel.

Tänapäevaselt mugav

Digitaalne broneerimine, läbipaistvad hinnad, hubane ja rahustav interjöör, patsiendi järgi valitud tempo – meile on oluline, et nad tunneksid end hästi kogu protsessi vältel. Ja naerataksid – enesekindlalt.